17/1; torsdag

Klara kliar mindre och sover bättre - hon sov till halv elva idag! Idag är jag hemma hela dagen. Linus har endast lyckats med sattygen att välta en blomkruka, äta degadeg och kissa i puffen på dessa två vakna timmar. Nu sitter de och tittar på pippi - vilken välsignelse att video finns! Jag borde ju då kunna passa på att förbereda ett nytt område inom kemi (ett område som jag inte har haft sedan första året på Brunsan!) eller förbereda mig inför föräldramötet på måndag kväll - det ska handla om tobak. Men jag blev helt slut. Orkar inte. Vill inte. Ska nog gå och sätta på kaffe istället. Kanske ta med mig barnen ut lite - åtminstone vill nog Linus det! Igår var det ridning igen ridläraren var borta så vi hade vikarie. Jag gillar min ordinarie bättre... Kanske för att det inte gick så bra igår som det har gjort ett tag - kanske berodde det på hästen som är ny och som var stirrig så fort det skulle galopperas, förvänd galopp till råga på allt... Vi hade markarbete över bommar. Det var roligt. Men jag jobbade verkligen hela dagen, till sent på kvällen med att rätta prov och förbereda för vikarie osv - så jag känner mig sliten. Linus har fortfarande inte fått några pluttar - trots att han träffade samma två familjer som K - det är ju rättså konstigt...

Kommentarer
Postat av: Helen

Det där med koppor är skumt. Men än kan de komma! Det tog 18 dagar innan första dök upp på Elin. kram H

2008-01-17 @ 18:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback