25/1; fredag

Jobbat idag - Andes var hemma med Linus, som mycket piggare nu, för att inte säga hel pigg. Det var inget speciellt som hände på jobbet - jag organiserade lite och pratade med cheferna om ny handledare - det finns inget Riktigt bra alternativ, men det kanske blir bra... Jag har bestämt mig för att inte fundera för mycket över det... Och vet ni - ni är så gulliga, ni som läser och kommenterar! Och vet ni en sak till? Jag är varken världens bästa mamma eller lärare... Det är faktiskt sant - men för mina barn är jag den bästa mamman, och faktiskt är jag en bra lärare, inte för alla (det tror jag är omöjligt) men för en del, ja kanske till och med ganska många...

Nu har det varit bad och taccos. Det spelas tvspel (Linus har inga batterier i sin dosa) och jag bloggar. Hoppas att vädret inte ställer till det för vår resa imorgon - det skulle komma en ny storm över sydsverige.

Dags att packa - väskan och barnen i säng. Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Helen

Trevlig helg! Njut! kram

2008-01-25 @ 19:39:02
Postat av: Pauline

Ha en skön helg & kör försiktigt i blåsten!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback