14/6; lördag

Som vanligt - fullt upp... Jag är "barnvakt" åt en dagiskompis till klara, de har varit på kalas, vi har tränat sök (farfar passade barnen), kanske åker jag in till klubben ikväll - tittar på fotboll och grillar. Anders spelar golf hela helgen. Det är för övrigt en massa tävlingar i helgen - fotboll med Sverige i kväll och lydnads- och agilitySM. Lotta A är med i ett av agilitylagen och mina tummar hålls för dem! Dessutom känner jag några i lydnadsSM och vill såklart att det går bra för dem!

Den här veckan har varit stollig! Men det har gått bra. Nu är det snart sommarlov. Vi har haft revy och fest för niorna - mina uppträdande gick perfekt och klänning hade en jobbarkompis - kanske kan ni se några klipp på nätet?! Det har varit lite stökigt på jobbet, men en incident med ett kraftigt övergrepp mellan elever (den som blev illa behandlad går i min klass) som ledde till polisanmälan, jag ar sagt hej då till tre niondeklasser. Min rygg har varit helkass och jag kan inte räta på den - då svartnar det framför ögonen och jag håller på att svimma och blir kallsvettig, knät är dåligt och min ena näsborre är täppt (men det har den varit sedan feb/mars) - kan man vara allerisk i en näsborre i flera månader? Det är det enda tecknet jag har... Jag använder inte näsdroppar...

Hoppas att ni har haft en bra vecka, och få en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback