16/6; måndag

Nu börjar jag bli trött... Men så är det alltid när det drar ihop sig mot lov - jag orkar inte en dag till... och nu är det en dag till! I morgon kväll har vi jobbfest, och sen är det sommarlov. Ikväll kom Humpe med familj. Anders är i Köpenhamn. Barnen och jag badade och nu har de lagt sig. Linus tar mest av sig blöjan hela tiden, vill gå naken och klarade det länge ikväll utan att kissa på golvet! I går kväll var vi hos Helen och Ulf. Tack för god mat och trevligt sällskap! Idag på jobbet fick skolsöterskan titta i mitt kluckande öra. Hon försökte spola ur det - men misslyckades. proppen satt fast och nu hör jag sämre, lever i ett vakuum, känner mig yr och borta... Vi ska göra ett nytt försök imorgon, jag har tagit revaxör ikväll... Lyckas hon inte måste jag ta mig till VC. Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Det åskar lite. Solen skiner lite och så regnar det ibland... Vart tog sommaren vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback