18/6; semster, men fan

Igår jobbade jag sista dagen för våren. På kvällen var det jobbfest. Trevligt. Jag hade för en gångs skull bestämt mig för att inte köra - och fick skjuts av lotta - men drack inte ens en halv flaska... På dansgolvet, precis innan vi bestämde oss för att åka hem, blir jag hoppad på av en klack, och foten svullnade omedelbart upp och blev blå. Det gör så ont! Det spränger och A fick serva med värkmedecinmix i natten för att jag skulle kunna somna. Jag kan inte böja mina tår och det gör riktigt ont och är svåt att gå... Fan. Mitt öra är i alla fall okej nu - skolsköterskan fixade det igår! Det är gudomligt att höra och inte vara yr... Jag har redan stigit upp, barnen sover, eftersom sotarn ska komma mellan 7 och 10... Igår tog Linus av sig blöjan och var på Klaras rum, bajsade och gick ner, kladdandes.. Totalsanering krävdes... av ledstång, dockskåp, Linus... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback