26/6; torsdag

Tid för att umgås med vänner - det är så trevligt, skönt och roligt när man hinner och har energi för att träffa sina älskade vänner. Energin och tiden är knapp under många månader och ett stort tack till er som ändå finns där när ljuset och orken kommer tillbaka! Igår var vi på IKEA - köpte bland annat en säng till Linus. Sandra ryckte utan framförhållning in som barnvakt. Tack. Och på kvällen var jag ute med Lina, Marie, Ullis och Lena på Båten och åt god mat och skrattade mycket! Idag hälsade jag på, och fikade, i Carina och Leifs nya hus. Sedan fixade jag matsäck till fotbollen, då Jacob och Frida slöt upp. Anders är på jobbfest, och Frida och jag har suttit och pratat med barnen har lekt. Linus fick välja ikväll, efter välling i sin nya säng vilken säng han ville sova i - han valde spjälisen. Imorgon har Erik kalas, på lördag Carolina, på söndag Ida och så tror jag att Tova har kalas på måndag. Det är kul att hinna umgås! Sedan åker vi till Stockholm på torsdag med tåg, en dag tänkte vi kika på lyndadsVM.

Kommentarer
Postat av: Meta

Vill ni ha biljetter in då?? Kram

2008-06-27 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback