30/6

Min energi börjar ta slut... Idag är en jobbig dag. Klump i magen, i halsen, tårar som bränner... Mamma har gråtit, och varit glad idag - Klara säger ju att mormor gråter när det regnar - precis som jag. Jag har kunnat skratta och känna glädje, men min energi är låg... Min energi har sjunkit de senaste två åren. Livet blir aldrig lika enkelt igen. Jag kommer alltid att sakna min mamma! Jag har lärt mig att leva. Lärt mig att skratta. Men saknaden finns där - alltid. Vi har varit på Tovas kalas. Grattis stora tjejen - 8 år! God jordgubbstårta, och kul att träffas. Även Libanonfolket hade kommit hem! Imorgon ska vi få lite input i lydnadsträningen av en som vi tränade för, för länge sedan. Spännande. Spanine vann fotbollsEM igår. Nu är det snart duschdags och läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback