Bara lite kvar...

Bara lite kvar...


Bilderna har Andes tagi med telefonen - som dokumentationen av grabbhelgen på Ekö.

De kom hem på förmiddagen idag - jag hade bakar nlåbärspaj, och vi drack kaffe innna vi åkte till IKEA. Där beställdes ett nytt kök, nya soffor och byrå.

Nu ska det bara målas tak (?), transporteras ner, sättas in... Proekt finns - arbetskraft sökes! Någon som är intresserad? Hör av er till webmaster!

Linus och jag har gått en runda - vi mötte dagisJonas med liten bebbe och fick lite sällskap, Klara och Anders är på innebandy.

Den här påskhelgen, peppar peppar, har varit vår friskaste på många år... Det har varit akutenbesök mer än en påsk - sy lillfinger, bröt foten, halsfluss, missfall... Hoppas att ni har en skön påsk!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej goa familjen, Tompa vill säkert jobba, tror jag, men jag undrar hur det kunde vara kallt när de både arbetade och eldade. Mitt tips är att öka tempot. Kanske behövs det en arbetsledare??
Kram

2008-03-25 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback