20 maj; tisdag

Oj vad snabbt maj har gått! Snart är det sommar! Lov! Men innan dess är det en hel del som ska hinnas med! Elever ska komplettera, betyg ska sättas, lektioner ska slås ihjäl... Imorgon har jag matteprov med åttan, och sedan är det utedag för nian - så jag hoppas på bra väder.

Ikväll har jag bakat ananaspajer till jobbet imorgon - Anders och jag var tvungna att testa en bit ikväll... Sedan har Kenzo fått ett lydnadspass - ett riktigt bra pass - med kamplekar som belöning. Linus har velat gå utan blöja och faktiskt lyckats kissa på toaletten - visserligen på golvet, men ändå... Jag har dammsugit, och så åt vi pastacabonara.

Igår gick jag ett spår åt Anders och Kenzo - som de tog sig runt på egen hand, hittade alla apporter, men K var stirrig vid alla påsläpp.

Knäna gör ont, så jag har inte kunnat springa, och jag vill inte få ont inför ridningen imorgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback