4/5; söndag

Nu har vi - Anders, Humpe, pappa, Linus och jag - kommit hem från ett par dagar på ön. Satt upp kök och kaklat. Det kommer bli fint, tror jag. Men det är en del kvar. Ikväll har vi umgåtts med Malin och barnen, pappa och mormor kom hit och vi grillade hamburgare och maraängschwiss.
I fredags tog vi en improvisationssväng till Ullared. Barnen stannade hos Henke och farmor och farfar. Vi somi andra knät. hittade en del.
Mitt knä oroar mig. Det gör så ont. Framför allt i trappor, sängar och vid stötar - utsidan om knät. Samma ställe som i andra knät - typ samma symptom... Fan. Undra om jag ska nöja mig med ett kasst knä - som kanske fungerar bra när jag inte springer, eller är det lika bra att kolla upp det, ta tjuren vid hornen? Acceptera.
Klara var i Smålandsposten idag - och svarade på vad man har på sig när man är fin. Hur söt som helst.
Hon hade saknat oss lite - men haft det hur bra som helst hos Marianne och Tommy.

Kommentarer
Postat av: tomas

Tjena, tack för gott jobb i helgen! Kommer det några bilder på vad vi åstadkom?

2008-05-06 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback