förresten...

Vårt monster - förlåt vår älskade söta pojke - var inte alls så arg och ledsen idag på morgonen, som han varit de sista veckorna, varje morgon när jag byter blöjan och tar av pyjamasen. Idag bröt han inte ihop förrän jag skulle ta på hans randiga, fina tröja. Då försökte han på alla vis bli av med den, och göra mig döv och irriterad. Men jag är fortfarande starkare... Berodde det förbättrade humöret på att han fick sig en liten sovmorgon idag? Han hade inte sovit middag idag - men var, trots det, inte alls så elak mot flickorna hos Anne och puttade bara Anja ett par gånger när vi kom hem... Och jag fick byta en bajsblöja helt utan protester - protesten kom när samma tröja som var problemet att ta på på morgonen, skulle av ikväll. Då var han förtvivlat arg... Men även den här gången var jag starkare, och han fick i sig sin välling och fick gå och lägga sig i sin älskade säng. Han drog täcket över huvudet och somnade gott.
Det ska jag snart göra oxå. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback