13/11; torsdag

En bra jobbdag. Hann med mycket. Skrev åtgärdsprogram, hann att prata med elever, och trivdes. Tog till och med en extra lektion. Åkte hem för att gå på Linus utvecklingssamtal. Han kan pussla! Dega. Sova med andra i rummet. Klättra. Hoppa studsmatta. Springa. Dela med sig. Leker med sina bilar. Sjunger med i sångerna. Han är Duktig. Han är Vår Linus!

Sedan var det hem och fika innan kvällsgympan. Och när jag kom hem därifrån sprang jag en runda med hundarna. Och sedan har Klara och jag sjungit luciasånger - tyvärr var inte "nu viker mörkret undan" med - men en massa andra sånger. Kända och okända. Vi läste ett par böcker. Nu sover barnen. Vi knapprar. Snart en kopp te och gårdagens Grey. Jag red ju igår. Hoppade. Fick en smäll i nacken när jag , och hästen, kom tokfel på ett hinder.

En låt har fastnat i huvudet - Bo Kaspers
"innan allt försvinner". En låt som leder till eftertanke. Innan allt försvinner...

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback