18/11; tisdag

Linus och jag gick en runda med hundarna när vi lämnade Klara, sedan har vi suttit framför pippi - hur många gånger får man titta på den när man är sjuk? Jag har druckit kaffe, klippt klor och kollat frånvaro/närvaro på mina stackars elever. Linus hade feber i natt, men är rättså pigg nu.

I går kväll fixade Anders och jag med
fotoboken över de två sista åren. Så roligt. Jag tror att den kommer bli jättefin och äntligen får jag trycka en bok! Vi valde printlife - det var inte lätt att välja företag.

Kanske ska jag försöka jobba lite idag - förutom att gosa med min lille pojke (tänk att man vill hinna så mycket när man är hemma, många projekt har flugit genom huvudet, men jag har hittils begänsat dem. Jag Är Hemma med Linus! .) K ska hämtas halv tolv.

Humpe och Malin har det bra i Thailand - och jag önskar att jag var där! Jag drömmer mig bort. Tittar på bilder. Letar på nätet, önskar och hoppas att vi åker om ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback