20/11; torsdag

Malins sockerkringlor ca 22 st
5 dl mjöl
1 dl socker
2 tsk hjotronsalt
3 msk kallt vatten
200 g smör

Blanda ihop, och doppas i scker. Grädda i mitten av ugnen ca 7 minuter, 175 grader. Mitt tips är att inte lägga dem på samma plåt... Och att ni gör dem - de är verkligen goda!


Minns sommaren och gör Malins sockerkringlor!

En dag på jobbet. Om en stund är det gympa, sedan ska jag tillbaka till jobbet och spela teater, elerna ska spela upp sina pjäser.

Vi har fikat, och försökt pussla - inus kan visst det på dagis. hemma kastar han mest iväg bitarna.

Imorgon tar Helen och jag en utflykt till Ullared.

Ridningen igår, jag hade en ny häst som heter Valle, gick så där otroligt bra! Rktigt roligt! Allt stämde och vi var duktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback