28/11, trött fredag

Så trött. Minns inte när jag var så trött sist. I hela kroppen. Svider i ögonen. värker i benen. Jobbdag - som började tidigt, med att datorn vägrade logga in mig. Jobbade och slet med den, försökte få någon att hjälpa mig, men ingen kunde. Jag provade. Försökte. Blev surare. Klarar mig inte utan dator. Tillslut löste jag det...
Hade lektioner.
Åkte hem och gick en snabb runda med hundarna. Hämtade barnen. Letade febrilt efter Linus mössa. Utan resultat. Städade. Åkte med barnen till stallet - efter att ha åkt till dagis en sväng igen och hittat mössan - vi mötte Anders. Red en runda. Pysslade.
Sedan åkte vi hem, medan Anders åkte på hockey. Fortsatte mitt julstök - ville få fint, få fram stakar, byta gardiner. Men trötthet förlamar. Jag Orkar inte. Videon strulade. Strök gardiner - vilket inte är bra för mitt icke-tålamod, men idag strök jag, länge och väl... Orkade inget annat. Satte upp gardinerna, någon stjärna. Lagade mat, och nu tänker jag inte göra mycket mer. Välling. Eventuellt lite glögg. Lite mys. Soffan. Vila. Sova. Ro i själen, vila åt kroppen.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback