9/11; söndag

Anders och jag tänker så lika - det märktes återigen i fredags, när jag köpte en tröja åt honom i farsdagspresent, en timme senare kommer han hem och säger att ha har en present till mig... Jag känner igen påsen, och inser snabbt att han har köpt en likadan tröja till mig, och till sig. Jag hade oxå köpt varsin... Så nu har vi två var!
Jag och Linus gick en runda vid halvåtta idag. Han sover bra - hela nätterna nu - det räckte med att jag hade en plan om att vi skulle gå tillbaka med honom om han vaknade för att han skulle återgå till att sova hela natten i sin säng, som han alltid har gjort..., men kan vakna runt 7 fortfarande sedan tidsomställningen (som för övrigt borde avskaffas för alla parters skull enligt mig). sedan å vi frukost efter att ha firat far i huset, och efter det kammades det hundar och sedan kom Margareta och Gunnar och i fixade i trädgården, krattade löv, klippte kanter, fikade och åt gulaschsoppa. Sedan har vi dammsugit, badat och nu spelar Anders innebandy och vi myser i soffa framför Bolli.
Hoppas att ni har haft en skön helg! Nu i vecka åker A till malmö, och sedan till köpenhamn... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback