16/9; tisdag

Jobbat. Lyckades med en underbar grej. En kille blev utslängd från en lektion. Och då träffade jag honom och sa att han skulle gå med på min lektion som var en kemilektion med sjuan. Killen går i åttan. Han skötte sig förträffligt, och fick lärde sig nog till och med något.
Åkte hem och gjorde ugnspannkaka med blåbär och hallon. Sedan la jag ett par spårpåsläpp till Stimma, som kom med Marianne en stund senare. Våra hundar var ju såklart väldigt intresserade av henne. Jag körde påsläppen. Inte superbra, men hyfsat med tanke på att vi träfats precis innan och inte tränat på över tre veckor. Sedan körde jag lite lydnad, innan jag gick in och badade med barnen, och sedan duschade av Stimma.
Nu tittar jag på Idol, och väntar på att L ska vilja gå och lägga sig. Vill inte bråka för mycket med honom.
Imorgon har vi studiedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback