Här kan du läsa mer...

Dröm dig bort! Läs om alla fina ridturer du kan göra på kvarnbacka...
Idag, söndag, har jag kört K till Clara, A fiskar i Karlshamn, L och jag tog med oss hundarna på långpromenad, och nu ska jag nog göra äppelpannkakor. Solen skiner, men det blåser. I eftermiddag är det stallmöte.
Igår var vi på klubben och körde igenom brukslydnaden inför nya tävlingsledare. Återigen visar det sig att inkallningen inte funkar. Dk för att över huvudtaget komma. Jag tränade om, tänkte till. Ropade "kom" istället, lekte och fick till det bra. Ska träna mer senare. Tungen är oxå svår. Hon tycker att den är otäck, jag tränade med den lättare igår. Fria följet gick riktigt bra, likaså krypet. Skallet måste vi få till mer stillasittande och ihållande. Och framåtsändandet är svårt - för kort eller för långt - men vi ska jobba på det. Vi har ju trots allt inte tränat så mycket... Och nästa helg väntar lägre spår - KM, bra träning, men då får vi ju träna lite framförgående och läggande till exempel i veckan! Även Kenzo tänkte testa spår på KM:et...
Njut av dagen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback