16/4; torsdag

Fortfarande fint väder. Idag har jag jobbat, och sedan städade vi och var ute lite innan det var dags för K att åka på fotboll - hon tyckte att det var jätteroligt - och jag och Linus åkte till skogen. Några skulle träna sök, och jag la ett spår och körde ett litet uppletande för mig själv med Kenzo och Stimma. Allt gick bra. Anders hämtade Linus i skogen och sedan K på fotbollen innan han åkte hem och lagade mat, och Henke kom och de spelade lite golf.
Igår kväll var det teater och mat på jobbet, trevligt och gott, men inte någon speciellt bra teater.
Linus är inte inne i ett roligt stim just nu - missnöjd på morgonen, vill inte stiga upp, vill inte ha kläder, och sedan vill han inte åka till dagis, inte bli lämnad, och på kvällen vill han inte gå och lägga sig... Vad vill han? Svårt. Frustrerande. För oss. För honom. Han kastar saker runt omkring sig. Vad är det som inte stämmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback