20/4; måndag

Har skadat mitt knä! Fan! Mitt opererade knä... Det knäpper i det, så att det hörs varje steg jag tar, om jag råkar räta på det. Det liksom låser sig. Jag var ute och lekte med mina nior, någonting hände. Knät bär knappt. Och det är så gott som omöjligt att räta på det. Skolsköterskan tittade på det, det var ju inte ur led. Jag ringde Knutsson, som hjälpte mig att få rätt hjälp innan och eter operationerna. Han trodde att det skulle kunna vara en översträckning, och jag skulle ta det lugnt ett par dagar, och om det inte blir bättre så fick jag höra av mig. Jag ringde även Linda, som har mitt fulla förtroende när det gäller mina knän - hon har haft rätt förr. Nu sitter jag här och hoppas att det bara fixar sig - men min erfarenhet av min kropp är inte så bra. Den har svikit förr. Jag hoppas bara att det kan var lite enkelt den här gången... jag har inte tid med krångel!

Jag fick nässelsoppa när jag kom hem. Uppskattat av både mig och barnen. Sedan var vi ute en stund, jag körde några moment utan rörelser från min sida, och sedan kommenderade jag Keno och Anders - de är så duktiga nu! Häftigt att se.

Nu har barnen lagt sig, och vi ska ta en kopp te.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta hand om dej och ditt knä. Massor av reiki förståss! Kanske kan hjälpa till imorgon eller på onsdag om du vill. Hoppas att det inte är nåt komplicerat krångel. Kram Yster

2009-04-20 @ 21:09:51
Postat av: Hanna

Ta hand om dej och ditt knä. Massor av reiki förståss! Kanske kan hjälpa till imorgon eller på onsdag om du vill. Hoppas att det inte är nåt komplicerat krångel. Kram Yster

2009-04-20 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback