25/4; lördag

Helg igen. Knät är lite bättre, men inte bra. Jag la ett litet spår idag (Jenny, Åke och Liselott tränade sök - så fascinerande med alla problem som finns att få - blindningar, ranghög hund och riktningen på slag... är bara några av de problem som diskuterades idag, Sofie kom sedan, och hade en god vetelängd med sig, och visade upp sin finfina mage), tränade uppletande och lydnad, samt gick en liten promenad. Anders har spelat en lien runda golf idag. Klara är hos Agnes och har planen att sova där. Anders ska tävla imorgon. Solen skiner fortfarande. Njuter. Jag var på ridningen i onsdags, trots att jag inte trodde att jag skulle klara det. Det var markarbete, men vi hoppade en bana - riktigt roligt! Vi hoppade rättså högt, jag var duktig, det var kul. Annars har det varit nationella prov på jobbet. Och igår var jag på Ullared med tre tjejer. Kul - hittade en del. Den här veckan jobbar jag tre dagar - fast det är öppet hus på onsdag kväll, och därför är vi komplediga på tisdag. Till helgen åker vi till Kålmoden och träffar familjen J norr - det ska bli roligt! Och veckan efter det åker A och jag på den hemliga resan som han har fått av jobbet. Ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback