26/4; söndag

Ännu en skön dag. Imorgon är det jobb igen.

Anders och Kenzo har tävlat - en bana som inte passade honom perfekt, med kalhygge och flackt. Men han fick nior. Fyra föremål - men tappade ett och fick nog 7,5. Lydnaden var på en stekhet plan, han hade jobbat på, men gjort en del konstiga misstag tex hade han inte stannat på inkallningen, inte sprungit efter metallapporten och gått snett på framåtsändandet...Nu är han halt bak. Anders var nöjd med dagen trots att poängen inte blev så bra.

Jag har haft en skön dag hemma. Fick lunch av grannarna. Vad vore ett hus utan trevliga grannar? Jag bjöd senare på hallon/blåbärspaj. Och sedan sprang jag! Kors i taket. Varken hjärtklappning eller halsont, faktiskt gjorde inte knät heller superont. Det är ju som sagt värst när jag sträcker det, och det gör man ju inte när man springer! Vi får se hur det känns imorgon... Tänk om jag hade någon av alla kroppar i världen som inte gör ont, men som knappt aldrig får röra sig! Undra om jag hade sprungit och tränat mer då? Jag skulle nog tro det! Men å andra sidan, så är jag ju som jag är, och det är ju inte så mycket att göra åt - mer än en eller annan operation då och då...

Ha en skön vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback