15/8; lördag

Nu sitter vi i soffan. Regnet öser ner. Anders är och leker med Ulf som ska gifta sig. Klara har spelat fotboll hela dagen och jag och Linus har varit i Tingsryd och tittat på hästar. Malin och Sara tävlade - i första klassen gick den runt båda två, och Sara med Rebecka var felfri. Rebecka rev sedan i andra klassen, medan Malin och Elektra vägrade ut sig. Linus klarade dagen bra. Lite rastlös vid några tillfällen. Men jag fick en kommentar av Sara: "Det får nog dröja länge innan jag skaffar barn (hon är 25 - som jag ar när jag fick K), du har ju ett så enormt stort tålamod!" Har ni hört? Jag har tålamod! Men jag inser att jag har tålamod ibland, i vissa situationer. Och kanske lite mer när det gäller mina egna barn... Det är ju mycket man gör för sina barn - som man inte skulle gjort för någon annan... Vi badade bubbelbad när vi kom hem, åt lite mat, och landade sedan i soffan.
Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback