2/8; söndag

Mycket har hänt sen sist... Jag drack rödvin hos Winninge. Så trevligt att träffas! Kom hem - och läste mina mail, "du är välkommen till oss kl 10 imorgon för att provrida,... vi behöver hjälp... det är en ridlärare som rider här som beridare och hennes lillayster som har ått ridgymnasium...". Klockan tio infann jag mig hos Sandström, som bland annat ar ött upp Spender S. Det gick väl rättså bra. Jag red årets föl 2001. Och idag var jag där igen. Red en annan häst. Och imorgon var jag välkommen igen... Oups.
Vad har vi mer hunnit med? Kräftskiva här hemma i torsdags, med Sandra och Eric. Det var en farlig kväll, med den goda drinken, vin, snaps... Och så har det varit fint väder! Två dagar med sol, och lite bad i sjön i helgen. I fredags hann vi med en sväng till Zeini - och den här gången vågade Linus rida. Första gången han ville sitta på Z! Och så tog vi en fika hemma hos Mia och Jonas i deras nyrenoverade fina hus! I lördags körde jag ett sökpass med Kenzo. Det gick bra - och det var trevligt att träffa "gänget" igen. I eftermiddag var det kalas för Ebba som fyller 7 imorgon. I kväll hade grannarna kommit hem, snabbt svängde vi ihop en blåbärspaj, och tog en fika med dem. Imorgon börjar A att jobba igen... Snart höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback