21/12; måndag

Idag har vi hunnit med ett utvecklingssamtal på dagis, bilden av vår fina pojke stämmer i mycket. men han vilar inte i aktiviteterna så mycket på dagis. han är snabb i det han gör. Han vill inte sitta själv med fröknarna, utan vill göra det som andra gör. De tycker också att han har utvecklats mycket i höst. Han härmar en hel del, och det är svårt att veta vad Han vill.
Sedan har vi hunnit med att vara på isen vid två tillfällen - en kompis till K kom på eftermiddagen. Och sedan kom farmor och farfar och passade barnen när jag skulle vara med på ett möte på jobbet. Där ställs mycket på sin spets. Anmälan - icke anmälan. Om det hade varit tvärtom hur hade vi gjort då? En annan elev? Vad gör vi nu och i fortsättningen? Jag tror att det var bra att vi var med på mötet, och jag tror också att det gick bra... Men det får vi se... När jag komemr hem sitter en sliten Limpa i farfars knä. Lite senare visar det sig att han har feber.
Nu är A och spelar pingis hos en granne. K följde med. Hur ska det gå med min försäsongsträning - julpingisen närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback