16/2; måndag

Vi är hemma, Linus och jag. Min kille. Min modiga, duktiga kille. Han fick medicin som han blev trött av, lekte, skrattade, fnittrade, lekte ännu mer, försökte springa, och trillade, vinglade, skrattade... Fick andas i en mask. Min Linus! Somnade gott. Jag fick dricka kaffe, och sedan kom de och hämtade mig, sa att han varit duktig. Han var klar. Sov gott. Och vakande efter en stund. Läkaren pratade med mig och berättade att det varit en massa tjock vätska - och att det troligtvis och sannolikt gjort att han har hört dåligt och att vi snabbt bör märka en förändring.
Han vakande till, och vi fick åka hem. Nu tittar jag på Mamma Mia, och han ömsom leker, ömsom vilar i mitt knä. Vi har ätit, han sa "macka god"...
Idag får vara en lugn dag för L och mig. Klara är hos Helen - snälla, underbara Helen! Som även tar han om Stimma nu när hon löper. Tusen tack - hoppas att jag kan hjälpa dig någon dag.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad skönt att det gick bra! Tack för hjälpen med hur man lägger in youtubeklipp. Nu har det lyckats!

Kramisar

2009-02-16 @ 15:34:32
Postat av: Hanna

Stor kram till duktig kille!

2009-02-16 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback