17/2: tisdag

En solig tisdag.
En ledig tisdag!
En tisdag med vänner.
E tisdag med barnen och Åkesson i pulkabacken! Fika i solen som Helen hade fixat. Underbara Helen! Tyvärr gjorde jag en vurpa vid första åkturen med linus på snowracern - och slog i mitt dåliga knä...
Linus verkat må bra. Och ibland tror jag, fast det kanske bara är jag som Vill tro, att han faktiskt hör bättre. Ha hörde flygplan vid ett par tillfällen. Han skrattar högt. Lyssnar på sitt skratt. Läkaren trodde att vi skulle märka skillnad redan idag men jag vet inte hur jag ska märka skillnad. Han kan ju inte säga att han hör bättre?! Jag kan bara gissa... Idag fick vi förreste en tid till logopeden oxå - redan på måndag.
I eftermiddag, efter en tur till McDonalds, städade jag, och sedan kikade Sandra förbi. Kaffe och semla och sedan promenad. Sandra hade blivit staylad - klippt och sminkad för före/efter kort i tidning hon var så snygg! Bilder kommer! På promenaden halkar jag och får mitt onda knä under mig - är man dum ska man lida?!
Nu väntar vi på Anders, jag ska laga lite mat, sedan blir det en lat kväll framför TV:n tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback