18/2; onsdag

Snart ridning. Jag vet inte hur det ska gå... Knät är så svullet och gör väldigt ont. Fan - rent ut sagt... Tror inte att jag berättade att jag fick tag på ridläraren förra veckan - bad om ursäkt än en gång. Jag om någon vet ju hur ont det gör i själen när någon blir sur och beter sig illa mot en speciellt om man inte kan göra något åt det, eller inte ar gjort något direkt fel. Att bli oskyldigt skälld på... Idag får jag ge henne en kram, förklara - och hoppas att det går bättre den här gången.
K är hos Sandra och Eric - tidigare var jag och L oxå där och fick gott fika. Linus tittar på Pippi. Anders spelar innebandy.
L var hos tandläkaren idag. han gapade, nästan... Bet ihop om spegeln. Men tandläkaren såg nog det hon skulle - nästa i alla fall... Sedan var vi på stan. Shopade. Åt mat.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas shoppingen var lyckad och att ni får en bra dag! kram

2009-02-19 @ 08:46:43
Postat av: Hanna

Ha en bra dag och ta hand om ditt knä! Är säker på att ridläraren förstår. Fint av dej tycker jag.

Hoppas att vi ses snart. Idag är till och med skåne vitt och jag ska snart med tåget till växjö.

Stor kram till er alla

(förhoppningsvis kommer jag körandes nästa gång vi ses!!)

2009-02-19 @ 10:24:13
Postat av: far-mor

2009-02-19 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback