19/2; torsdag

Ridningen var hur kul som helst! Det gick så bra! Vi var ett team! Vi klarade den övningen som gick så dåligt förra gången. Fattningarna gick perfekt! Underbart. Lika nöjd jag blir i kroppen när det går bra - lika dåligt mår jag när det inte går bra. Jag minns de morgnar när jag varit tvungen att träna lite lydnad innan jobbet - för att kroppen inte kan få ro förrän det gått bra... Jag minns de dagar jag knappt kunnat jobba och fokusera, för att träningen dagen innan gått dåligt... Jag tror inte att jag lägger lika stor vikt vid det nu för tiden, men ibland får jag bakslag. Vill vara duktig. Lyckas. Visa. Bevisa.
Knät funkade däremot inte så bra. Det gick inte att rida lätt. Det fanns ingen kraft i det, och det "glappade". Men idag tror jag att det känns bättre. Hoppas.
Idag väntar bio med Sandra och barnen. Vad har jag gett mig in på? Linus ska gå på sin första bio!Sedan är det gympa med barnen i kväll, och sedan ska K på bio i bygdegården ikväll.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback