3/2; tisdag

På morgonen var Linus fortfarande rejält slö, men sakta men säkert piggar han på sig! Han är enorm. han vilar sig i form när han är sjuk. Han blir inte gnällig. Vill visserligen gärna var nära, men kinkar inte, utan sover sig frisk igen...
Idag har jag återupptagit ljudbokslyssnadet - det är också fantastiskt. Det blir ju till och roligt (eller roligare) att sortera fyra tvättkorgar (hur skulle vi hunnit det om inte jag varit hemma?) och dammsuga! Och nu ska baljan med kaffe fram och så ska vi titta på VM i utförsåkning (hur skulle jag hunnit det om jag inte varit hemma?). (Fast jag hade nog hellre varit på jobbet och stångats med trotsiga elever än sett min sonis vara så sjuk...)
Idag skulle jag åkt till den där pållen - men den har blivit lite tokig igen, och bara stegrar sig, så de ville inte att jag skulle rida den!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback