18/7; lördag

Jag komemr ihåg vad jag gjorde för 7 år sedan och vad ag gjorde igår för 7 år sedan. Det är inte vare dag man kommer ihåg... Men då, den 17/7, satt jag i skogen, tung som en koloss och sa till A Reitmaier att "jag måste träna lydnad". Vi hade lagt spår. Min fot hade u precis läkt efter frakturen, som ag fick när ag väntade K. Den gick av vid vristen, och ett par veckor innan förlossningen plockades gipset av. En timme efter att vi kommit hem, började värkarna. Var åttonde minut. Och de fortsatte så i två dygn, innan K ville se dagsljus. På kvällen för 7 år sedan, gick vi faktiskt ut och tränade lydnad. Vid Örjanskolan i Halmstad. På morgonen efter åkte vi in till förlossningen. Och sedan föddes vår tjej på kvällen! Vår K! Vår älskade K. Som vill att vädret ska vara fint imorgon, för då kommer vänner och ska fira henne. Som önskar sig kramar, och nintendo.
Idag tog vi en liten sväng till Östersjöfestivalen. Baren har badat. Hoppat från bryggan. Sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback