27/7; måndag

Linda O; Emilias badtrosor har vi här hemma! Vinkar. Bjuder in. Välkomna! Tackar oxå för kommentarerna.
Idag har vi lämnat barnen i Moheda. Handlat. Precis när vi kom hem, kom Sandra förbi och skulle gå prommis med Stimma. Jag tog med mig Keno, och vi gick långrunda. Han klarade det ganska bra, utan att vara alltför kåt, och framför allt utan påsättning! Sedan fick ag en kopp kaffe av Sanda och Eric. Anders spelar golf. Jag har sedan haft en skön kväll hemma, med slötittande på TV. Det enda som grumsar min sköna kväll är värk i en långfingersled (det har jag haft från och till sedan i våras någon gång, mest till - jag vet inte att jag har gjort något speciellt), samt i ena stortåsleden (inte heller där vet jag vad jag har gjort...) . Mina axlar känns lösare än någonsin, men just nu är de inte alltför smärtsamma, men när jag vakande på morgonen hade jag hysterisk ryggvärk, men den lugnade sig efter någon timme...Snart kommer Anders hem. Snart är det läggdags, och imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback