29/7; onsdag

Lite soligare dag - men just nu är det surt i mig istället... Linus drog i videon så den gick sönder. Traktorn började ryka när jag körde den. Datorn ville inte koppla upp - men kors i taket så fick ja igång den. Anders spelar tennis. Jag hatar att inte kunna fixa saker själv. Försökte kika på traktorn, men det hjälpte inte. Försökte laga videon men lyckades inte... Vill att Anders ska hitta på saker - men nu vill jag ha honom hemma. Jag vill kunna njuta av solen. Liga ute och pressa, men vill mest av allt klippa färdigt gräset. Kanske hinna dammsuga. Minns en strof jag skrev en gång för länge sen: "jag hatar att hata, men jag hatar ändå". Nu hatar jag, även om det är ett starkt ord. Men nu vill jag inte vara ensam mer, nu vill jag ha hjälp. Nu vill jag att saker ska fungera. Jag vill inte vara hjälplös. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback