12/6; fredag

Sista lektionen med b91... Jag kunde inte hitta ord, när jag skulle lämna dem. Denna lilla klass, som har varit en otrolig klass, duktig och framför all trevlig. Jag råkade höra Gerts och Jills låt. En massa bra råd som kunde kommit direkt från mitt hjärta. Från mig - till dem! Lycka till.
Sedan var det sista gången på teckengruppen.
Men dagen började med en trött morgon, som fortsatte med en ännu tröttare bil, den lilla grå startade inte. Och vi fick inte ihop startkablarna - inte förrän jag satt i bilen påväg med Anders till hans jobb kom jag på hur de skulle sitta. Nu har vi precis varit ute och startat den! Vi kunde utan att ringa pappa!
Vi har varit hos den lilla hästen. Gått en runda med hundarna. Ätit taccogratäng, och druckit vin. Kanske blir det Ekö i helgen.Nu ska familjen spela spel innan det är dags för Liten att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback