23/6; tisdag

En skön semesterdag till! Sol och klarblå himmel. Bad - men vattnet är kallt, för alla utom Linus. Vatten ä hans rätta element. Där kunde han gå innan han kunde det på land, där simmar han som en fisk och dyker och hopar i från bryggan utan att blinkar. Travar rakt ut i det okända utan att vända blicken mot hans lilla mamma på stranden, som verkligen inte känner för att hoppa i efter honom, men skulle göra det utan att blinka om det behövdes.
Jag började dagen på VC - lite hudproblem sedan Linus föddes. Kanske hormonbalansen som blev störd? Nu har jag i alla fall fått salva och hoppas att det blir bättre. Sedan städade jag, barnen vakande, åt frukost och städade vidare, innan jag gjorde pannkakor och en kompis till K kom och vi åkte till Masjön. Ikväll har A spelat golf, och Margareta kom hit och hälsade på. Sedan gick vi en runda och hälsade på pappa och Marianne. Nu är det fotboll (U21 Sverige Serbien och Sverige leder med 3-1). Imorgon åker A till Malmö. Snart har han semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback