27/6; lördag

Igår var vi hos Linda - en god och trevlig dag. Det vara bara ett minus K blev getingstucken under foten, och har fortfarande ont i foten. Hon är inte speciellt gnällig av sig, men hade svårt att sova i natt, och ikväll var det rött, svullet och kliade mycket.
Annars har K klarat av två kalas - ett i går kväll och ett idag. Eric och Sandra var här i går kväll. Jag, Stimma och Kenzo var ute och sprang och Sverige åkte, efter straffar ut ur u21 mot England.
Idag var jag med hundarna och tränade. Tack Mia för spåret! Spåret gick bra, fint upptag och alla pinnar - förutom att jag brände sönder min hand av linan så det blev flera blåsor - men efter ca fyra timmar i vatten, kändes det bättre, och nu r det ok. Det kunde dock gått värre. Jag gick omkull på en klipphäll med vitmossa, men det var inte det värsta. Efter spåret blev jag kissenödig och satte mig och kissade. Reste mig upp och ca en halv meter ifrån mitt kissställe låg en svart huggorm! Jag körde även sök med Kenzo.
Linus vill och klarar det ganska bra just nu - att vara utan blöja!
Ikväll har i fått god mat hos Anne och Olof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback