7/6; certsöndag!

Vi började med bakspår. Alla pinnar - efter att ha fått en liten snurr och tapp och jag gick tillbaka till ett "säkert ställe" och hon tog upp spåret och kom i mål med alla pinnar på 25 minuter. Uppletande började med tre skick och tre föremål - men sedan fick vi inte det sista... Lydnaden var en fröjd - viket fler a andra deltagare och tävlingsledaren kom fram till mig efteråt och sa! Det började med 10 och 9,5 på fria följet. Inkallning 9. Framåtsändande 9 och 8. Kryp 9! Skall 6 och 5,5 - det var ett skall under tystnad samt såklart studs. Metall 9. Tung 9 och 7,5. Hopp 8 - islag. Stege 7,5 och 8,5 - hon snubblade uppepå och sedan blev hon lite osäker ner. Plats 10. Jag trodde verkligen inte på cert. Men jag var nöjd med var dag. Vi hade kul. Men det blev en andra plats på 575,75. Vinnaren hade 578.
Hoppas att ni har haft en bra dag. Till sist vill jag tacka farfar som passade barnen så att Anders kunde spela golf. I veckan ska jag ha friluftsliv med mina åttor tisdag-onsdag. I morgon ska betygen vara satta, och på onsdag alla sjuors skriftliga omdömen. Dessutom ska vi träna in revyn som vi ska spela för niorna.

Kommentarer
Postat av: Mia

Gattis! Ni är så duktiga du och Stimma!

Hoppas att vi ses snart!

kram!

2009-06-08 @ 07:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback