8/6; måndag

Tack Mia - jag kan faktiskt bli riktigt varm i kroppen när jag tänker på oss! Vi var duktiga. Vi tog bakspår, vi missade ett föremål, men vi reste oss och tog oss samman och gjorde en Bra lydnad. Nu har vi visat att vi kan få fullt på specialen, och vi kan göra en bra lydnad - även om bra kan bli bättre - och om alltid finns, så är vi duktiga. Och jag kan bara hoppas att vi klarar allt samtidigt! Nu är det sommaruppehål - kankse tar jag tag i lydnadslydnaden - och så ska jag träna lite långiktigt och målmedvetet mot, förhoppningsvis, bättre och stabilare resultat.
Och jag kan bli varm i hjärtat när jag tänker på Lillebror. Som idag sprang in på dagis, och glatt sa "hejdå", och som har varit glad i kväll och la sig utan protest efter ett bad.
Och jag får en skön känsla i kroppen när jag tänker på att betygen är satta - nu är det "bara" resten kvar... Övernattnig med åttorna imorgon t.ex.
Jag vill också gratta Sofie som har fått en pojke, och Mia som (jag har nog glömt skriva det) har "fått" en SUCH!
Lite tråkigare är det att min fot har svullnat efter att ha stukat den i skogen igår, och det känns långt upp i vaden. Men den är inte av, den kommer bli bra. Det vill bli bra...

Kommentarer
Postat av: Mia

gå in på http://www.123minsida.se/Boxerbus och läs dagboken.

"jag fick se en grym lydnad av en flatte från Växjö...bland det bästa jag har sett.."

Sträck på dig pinglan!

kram!

2009-06-09 @ 08:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback