nationaldag - lördag

Sitter och tittar på fotboll. Sverige mot Danmark. D leder med 1-0. S (Kjellström) missade en straff.
Igår var Sandra och Eric här. Drack vin och drink, spelade UNO och pratade. Trevlig kväll!
I dag har Anders och Eric fiskat med Klara, Agnes och Linus. Agnes och Klara fick många, och några stora, abborrar. Det blev gott!
Humpe och Malin kom förbi på en snabb lunch och fika - de var på väg till sommarfest.
Nu kommer snart K och Agens hit - de skulle sova hos Agnes, men K ringde precis och sa att hon längtade hem och undrade om det var okej om de kom hit istället. Alltid välkommen. Söta unge. På tal om unge så var Linus nya uttryck idag "mamma min unge". Jag sa vid ett tillfälle att Linus var min unge, och sedan tog han efter.
Det blev tyvärr ingen träning för Kenzo idag - han är fortfarande halt sedan förra söndagens bad. Imorgon ska Stimma och jag åka till Hestra och tävla.
Ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback