12/3; torsdag

Snart gympa. Men nu är min kropp trött. Jag kände mig pigg på jobbet - hade fem lektioner i snabb följd utan paus mellan, och inte lunch förrän jag slutade vid 13.00. Bra lektioner - men de tog musten ur mig. Energin tog slut. Jag åt, och åkte hem. Såg fram emot att titta på Grey från igår, men det hade blivit fel på inspelningen... Nu väntar jag på A - kanske hinner han inte hem, och då får L följa med en stund på gympan...
Förresten vem var den hemlige, anonyme medsystern/brodern som oxå behöver få lite empati, som oxå är lite krasslig?

Kommentarer
Postat av: Helen

Men det var ju jag! Trodde jag skrev mitt namn ordentligt. Idag kan jag prata lite och folk hör nästan vad jag säger!

2009-03-12 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback