13/3; fredagen den trettonde och Erics trettioårsdag!

Grattis till Eric!

Samma dag måste jag gratta Hanna - som idag, om jag inte är felinformerad via djungeltelegrafen, klarade körkortet!

Jobbdagen gick bra - men rösten är dålig. Om det hade varit jobbdag imorgon hade jag nog inte fixat att jobba. Tur att det är helg! Men det får nog bli Anders som åker och tränar sök imorgon, jag får nog gå ett spår hemma med Stimma, eller möjligen åker jag ut lite senare och går just bara ett spår. Jag måste ju vara försiktig med min hjärtmuskel och mina luftrör...

Just nu for A iväg på hockey - lakers/Rögle. K och jag ska mysa framför lets dance.

Vi har varit hos lilla hästen idag - K var så duktig. Red själv - både skritt och trav!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback