14/3; grattisblogg

Denna bloggen förvandlas denna vecka till grattisblogg! Det är så många som fyller år, så många som gör bra saker, så många som förtjänar ett grattis! Jag har nämnt några den här veckan, men glömt några. Den 10:onde var det ju inte bara jag som fyllde år - även Bianca fyllde år! Och sedan fyllde ju Eric 30 igår men samma dag förlovade han sig med Sandra! Grattis! Var rädda om varandra. Vi har fina troll... Idag är det Humpes födelsedag! Grattis! Jag skrev precis att han fyllde 35 - men när jag började räkna å det så inser jag att tiden går fort... Sudda...

A tränar hundar - jag går nog ett litet spår här hemma sedan, kanske ett uppletande (jag gjorde ett i torsdags när snön föll och mörkret invaderade...), få se om jag orkar lydnad oxå... K leker med Lova. Linus skriker - han vill ha saft i flaska, med eftersom "nappen" är i diskmaskinen, så tyckte jag att ha fick nöja sig med saft i galas, och nu har han skrikit i säkert fem minuter av den anledningen. jag har städat lite här hemma. I kväll väntar Mellefestival med Helen och Ulf. Och imorgon avslutas veckan med två födelsedagar till: Elin och Frida!

Nu är det nog dags att försöka göra lillebror på ett något bättre humör - åtminstone ett lite tystare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback