16/3; rebecka och måns fyller år

Ja födelsedagarna forsätter!
Studiedag idag. En hyfsad dag, med rättså mycket gjort. Städning av kemisalen, samt revidering av matris, funderingar kring framtiden och lönesamtal.
Rösten är bättre. Men jag blir fortfarande andfådd.
När jag kom hem gick jag en runda med hundarna. Njöt av vårkänsla och ljudbok. Körde ett uppletande - ett perfekt uppletande med Stimma. Fyra föremål, fyra snabba skicka. Det kunde nog faktiskt inte vara bättre?! Sedan körde jag lydnad. Bra fritt följ. Inkallningen funkade, men när jag sedan skulle köra en rak, så sackade hon och la sig. Framåtsändandet blir lite långt, bra kryp, hopp vid skallet, bra apporteringar och perfekt hopp. Även Kenzo fick sig ett lydnadspass ikväll när Anders kom hem med barnen (som varit på teleborg hos farmor och farfar hos kusinerna). Han går stabilt nu. Mycket coolare. Jag hoppas att han kan få gå en Riktigt bra tävling någon gång. Han gör momenten så fantastiskt bra, det skapar ståpäls. Hoppas. Nu blir nästa steg att åka till klubben och köra likadant. Köra på vår strategi. Hålla fast. Hålla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback