19/3; torsdag

Tittar på Grey - en penis har gått av, någon behöver organ (om jag hamnar i den situationen någon gång - kan ni veta, att jag kan tänka mig att donera mina organ - jag vill inte att ni ska undra om den stunden/möjligheten finns), någon håller på att dö, någon blir avrättad, någon överlever och någon dör samtidigt som någon kommer tillbaka från döden... Jag läser om arbetslöshet, den ekonomiska krisen som blir allt större - det knyter sig i bröstet, jag blir orolig, jag läser om vårtecken - och idag vill jag bara njuta av solen och känslan av att trivas på jobbet. Vi har varit på gympa - hjärtat håller sig mest i schack, med ett fåtal undantag de sista dagarna. Solen sken och vi satt ute och fikade. Jag tränade Stimma. Och ikväll ha vi varit hos Sandra och Eric och räddat tre kajor från döden i deras fläkt. Anders bar ut dem - dagens hjälte! Imorgon åker A till Köpenhamn på jobb. Sandra följer med till Klaras häst, och pappa kommer och passar barnen när jag ska rida åt en kollega imorgon. "Det finns himmelska ögonblick på jorden" ett citat från dagens Grey - och jag antar att det bara är att titta efter dem, se dem, leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback