18/5; måndag

Jobbat, medan A och L var på öron. Linus hade reagerat - Linus hör. Hon hade till och med fått utslag på ena örat på nyföddhetstestet!

Kom hem till dukat bord. Klippte gräset - och aldrig flyger väl så många tankar genom huvudet som när jag sitter på traktorn... Ett tag hade jag dessutom två små söta barn på traktorn oxå - Anja och Linus. Men det var svårt att nå fram till ratten, och svårt att styra, med två små som oxå drog och slet i ratten...

Sedan sprang jag en runda med Stimma och Kenzo. Och så körde jag ett pass med S (det gick riktigt bra - även inkallningen och krypet!). Anders har beskurit kanter.

Imorgon har jag lovat att köra igenom ett pass brukslydnad på klubben. Kanske ska jag kika på Grey nu innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback