26/5; tisdag

Jobbat. Haft möten. Elever som skokar. Vad kan vi göra åt det? Vad måste vi göra åt det? Vad kan föräldrarna göra?

När jag kom hem, åt vi, sedan åkte jag in till klubben. Stimma fick bada och så tränade vi och pratade en massa med trevliga människor. S var väldigt pigg idag. Nästan lite väl pigg... Körde även några moment i tvåan - och kanske ska vi testa nån gång? Det såg inte alltför dåligt ut i alla fall, och det kan vara roligt att träna något nytt i sommar när det inte är några spårtävlingar! å vägen hem hamnade jag efter Jenny, och hon stannade på ett ställe för att gå en runda - och då stannade jag också och slog följe. Kul att träffa henne - det var länge sen!

Nu är jag hemma, och snart är det läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback