4/5; måndag

Många järn i elden idag. Många tankar i huvudet. Jobbade. Handlade. La ett spår på vägen hem. Åt mat. Satte mig på traktorn och klippte gräset - aldrig far väl så många tankar genom huvudet som när man kör runt på sin lilla traktor!? Allt och inget. La barnen. Spårade. Bra upptag. Bra spår, snurrade lite i en spetsvinkel, men inga problem. Tog alla pinnar - men om det hade varit tävling hade jag gjort bort mig för en p9nne hade jag tappat när jag kom hem... Tränade lydnad - inkallningen var lite dålig. Fick dålig fart - kanske lite sliten av att köra lydnaden direkt efter spåret? Men körde ett par raka och sedan var det bättre! Anders tog sedan med sig Martin, Kenzo och Stimma på en löparrunda. Själv satte jag mig framför Grey (någon tår trilalde nog nerför kinden), och nu har jag surfat runt lite... har gråtit för att Stellan och Jackpot har lämnat jordelivet...

Imorgon är en ny dag - nationellt prov, en massa lektioner, och sedan ska barnen hämtas, och på kvällen åker jag nog in en runda till klubben. På tal om klubben är det ju hög tid att gratulera Carolina och Molle som har tagit sig ur lägre klass! Och på tal om hög tid - nu är det läggdags!

Var rädda om varandra och pussa dem du älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback