26/11; torsdag

Jag är rädd...
... rädd för sanningen...
... och det som sägs som sanningar... trots att det inte finns belägg...
... rädd för att folk ska fatta beslut,
sätta fel diagnoser....
och för att folk inte ska säga något...
Men idag är jag inte rädd. Idag gick det bra hos talpedagogen när Anders var där med Linus. Hon sa inga "sanningar" om autism t.ex. (som hon gjorde förra gången). Han hade varit samarbetsvillig.
Ikväll väntar föräldramöte på dagis, och så har jag en massa kemiprov att rätta (men de får nog ligga till sig...). Linus kanske ska få sin spruta. Och jag har e envis huvudvärk, någonstans i huvudet - diffust. Har svinet invaderat? Kommer jag bli sjuk innan jag hinner ta sprutan? Rädd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback