15/10; torsdag

Ännu ett besök hos psykologen med Linus. Jag tycker att det är jobbigt. Han gör inte det han "ska", och jag tänker bara på hur det ska "bedömas". Min älskade son. Samma son. Vilken hjälp har han rätt till? Är han ett barn med speciella behov? Han är ju liksom bara en liten kille. En perfekt kille. Men just nu känns det mer som om vi letar fel... Och det är klart att det kan vara bra att göra det, men... Alla känslor på en och samma gång. Nästa gång får A följa med honom dit.
Ikväll red jag. Och när jag kommer hem, så har Stimma varit försvunnen. Stuckit. En man hade kommit med henne, efter att ha ringt polisen som berättade att ägarna fanns i Halmstad. Annica och Anders kunde ju dock berätta att hon bodde i samma by...
Nu har jag rättat en massa kemiprov. Och nu är det läggdags.

Kommentarer
Postat av: Helen

Linus är den finaste. Stor kram

2009-10-17 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback