20/10; tisdag

Vår bröllopsdag. Två år - det känns ju nästan löjligt när vi har varit tillsammans i 15... Men jag minns vår dag med glädje - det är en av de absolut roligaste i mitt liv! Jag är så tacksam, så kär och så glad för att Anders står ut med och älskar mig, precis som jag älskar honom. Min vante. Min kära gamla tröja. Min vän.
Men nu sitter jag mest och andas. Njuter av skumpa. Tända ljus. Försöker tänka bort allt på jobbet - alla kryss som ska sättas, alla åtgärdsprogram som måste skrivas. Och detta måste göras den här veckan - sen är det höstlov. Fokus på Höstlov. Men först... Och så ska A åka iväg... och Klara är lite sliten.
Kanske ska jag gå ut och köra ett lydnadspass med Stimma. Jag körde ett kort spår innan jobbet idag. Eller kanske jag bara ska sitta här... och orka... ingenting...
Skål.

Kommentarer
Postat av: Helen

Skål på er också och grattis på bröllopsdagen! Fina bilder från en speciell dag. kram

2009-10-21 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback